Det ar inte manga 19aringar som har 11 barn, har kommer en liten omage till dem!



Mama Caroline och Caroline



Nixon med den populara leksaken, ett gammalt cykelhjul.



Det nya mellanmalet jag har infort, en speciell valling av majs,vete,jordnotter,sojabonor,ris och mjolk tillsammans med agg, avokado eller macka. Jackson och Jacklin

Tandborstning en tidig morgon i Tanzania



Rajabu, Alltid smutsig, Mustapha



Frida



Selina och Naomi, lite trotta efter en hel dag med lek.



Nemosa,Faraja,Rajabu och Jacklin, laser "My first picture dictionary"



Huset




Selina, och alla de andra, gillar ballonger!




Jacklin och hennes farmor



Niara



Lektion med dem sma i det provisoriska klassrummet bredvid kycklinghuset



Faraja i full fart pa gungan

Kommentarer
Postat av: katrin hannar

Då är jag alltså numera stolt mormor till 11 små underbara barn. Det känns bra att "barnbarnen" borstar tänderna ordentligt. Fantastiska bilder det är bara läraren som saknas på bilderna.

Mamma

2010-09-11 @ 23:52:29
Postat av: Fredrik Hannar

Äntligen lite fler bilder. Det blir lättare att vara hos dig när jag vet lite hur det ser ut, och hos dig är jag hela tiden!!



Kram P

2010-09-12 @ 13:25:09
Postat av: Malin

Satan söta barn du har skaffat :D tycker också att bilder på lärarna ska komma upp!! jag vill ju se frugan!! saknar dej Fritte



pusshej

2010-09-12 @ 20:26:01
Postat av: Cia

Hej Frida,

Jätteroligt och efterlängtat med bilder!Du är helt fantastiskt!Kram :)

2010-09-12 @ 21:59:25
Postat av: Gustaf Hannar

Du är inte bara en fantastisk skribent, utan dessutom en bra fotograf! I lördags var vi på Lidingö och firade Emil. Det går inte att ta miste på den stolthet din familj känner för dig, Frida. Och vi övriga släktingar kan bara instämma.

Kramar

2010-09-13 @ 08:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0